onsdag 18 januari 2012

Vakna glatt denna morgon!

Idag när mamma kom in med posten blev jag OTROLIGT glad! Jag har fått garner som jag ska använda till mitt projekt, ett mönster jag köpt på etsy som ser ut såhär:



Sen fann jag att jag fått miniknapparna jag beställt av Ladynight hem idag. 1 påse med 20 vita och 20 svarta knappar, en påse med pastell och färgmix 20 st var + en påse med små blommor, ännu mindre knappar, små hjärtan och bjällror som en liten extra present! Tack så mycket Ladynight :) jag lär köpa massvis med knappar av dig i framtiden :)

Och jag fick hem de 5 par 9 mm säkerhetsögon jag beställt hos Love knitting :)


Så nu kan jag ÄNTLIGEN påbörja mitt projekt :)


Lite bilder av allt jag fick (Det är mörkt i mitt rum då jag inte har öppnat persiennerna ännu):






Länkar!

LoveKnitting: Här

Ladynights bloggshop: Här

Atelje margaretha garnmärket jag köpt: Här De har köp 10 nystan för 14 kr styck så du får 5 kr rabatt på varje garn :)

Gurumiroramas shop: Här


Men nu skall en fluffy enhörning påbörjas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar