onsdag 18 januari 2012

Trött, hängig och illamående

Blir så less, jag som tänkte virka idag så mår jag apa rent ut sagt :( och illamående är så irriterande att vara,
särskilt när man är emetofobiker (= sjukligt rädd för spyor och allt som har med spyor att göra), då blir helt
plötsligt livet ett rent helvete! Och så trött är jag, har inte ens ätit middag än pga illamåendet :(

Men fick köpt 10 små knappar, 4 vita hjärtknappar, 1 cerise broderigarn, 1 svart broderigarn och ett
måttband! Samt 2 e-böcker på etsy med japanska mönster :)

Och till min förvåning fanns en garnbutik i lilla Vårgårda! Med massa garner! Mer garner än i den butik jag brukar köpa smått ifrån i Alingsås. Väldigt förbluffande!

Får väl vila och hoppas att jag mår bättre imorgon. Jag misstänker magkatarren dock att det är den som håller på -.-


Bild på vad som införköpts:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar