fredag 27 januari 2012

Fått paketet från min hemlis! :D

Tackar tackar Fru Bäver för paketet :) Ett mitt i prick paket enligt mig då det är helt perfekt! Kommer få e liten sak till efter helgen då hon missade att skicka med allt :) För att komma till hennes blogg klicka på bilden nedanför :)

Allting i paketet :)


Muffinformar :)

Mönster på en doktor :)

5 tildagarn :)

En liten notering och en ledtråd!

Boken hungerspelen!

Godis :D chokladen är MYCKET god <3


Sen var jag på netto idag, köpte 2 garn, sen kom mamma hem så åkte vi till netto och så köpte hon 7 garner till mig :) snäll mamma jag har :)

Bomullsgarn i rosa, vitt, grått, svart, beige och grönt!
Nu ska jag påbörja doktorn samt läsa lite på hungerspelen :) Den ska vara mycket bra och har funderat ett bra tag på att köpa den, mycket passande att man får hem den :D Tack än en gång Fru Bäver för detta underbara paket :)

2 kommentarer:

  1. Varsågod!! Tycker det här bytet har varit superkul, älskar att ge paket!!

    Trevlig helg på dig! Muffinsrecept till tusen hittar du här: http://www.dagensmuffin.se/

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller.med dig, tycker det är roligare att ge än att få just för glädjen man ser :)

      Oh tack för tipset :D

      Kram!

      Radera