onsdag 18 januari 2012

Gott nytt år i efterskott

Nu är 2012 här, nu är frågan... kommer vi dö detta året som alla pratat om nu i flera år? Jag tror inte det iaf :)
Och jag hoppas detta blir ett år fullt av virkande. För min del så är detta året stort, det är student, 20 års dag, börja högskolan (förhoppningsvis) och massa annat skoj :)


Och jag har nu påbörjat Doki, tycker inte Nabi ska behöva vara utan sin älskade :)


Kroppen är i alla fall klar (Blåa tråden är för att ha en referenspunkt för kjolen sedan)


Men nu ska jag sova, får knåpa ihop resten av kroppen imorgon, dock är det jobbigaste över som är kroppen då den är lite trixig att få i hop korrekt. Sen får jag ta en liten paus för jag måste plugga med, vilket jag helt glömt bort i virkträsket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar