onsdag 18 januari 2012

Blev sent idag igen!


Men nu har jag fått gjort ca halva huvudet och alla delar till huvudetn (förutom manen). Fick ta en paus på några timmar då jag mådde illa efter maten. Livet med min mage är inte alltid enkelt ska jag säga.
Men imorgon ska jag till hjulet (second hand butik där jag bor) och se om det finns lite garner och knappar och dyl billigt om de har öppet :)

Men nu ska jag väl försöka sova och imorgon försöka få klart så mycket som möjligt av denna figur och kanske plugga lite med! Kan säga att jag har svurit och repat upp varv på huvudet så många gånger idag... Är inte van att virka i en oval aktig form men någon gång ska vara den första :)





Ojsan, snuset råka hänga med, för er som snusar, dosorna är bra förvaring för knappar och säkerhetsögon :)

På bilden är ögon, horn, tunga, öron och halva huvudet :) Pappret är för att jag ska skriva upp hur många enkla varv jag gjort och dyl :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar