onsdag 18 januari 2012

Fått hem garnsax

Idag fick jag hem garnsaxen som jag köpte på ebay. Väldigt skön och bra sax för reumatiker. Skulle dock behöva handtag men det får man väl i så fall fixa själv med fimolera eller något liknande :) Och röd är den med, en av favvofärgerna :)






Och igår virkade jag på lektionstid (igen) under en film i skolan, jag gillar ju trots allt att aktivera händerna. Om man bara gillade att aktivera resten av kroppen med så hade det vart bra med ;)



Blev en liten ängel (inte den snyggaste virkade saken jag gjort) men den skall nog ges bort i present till en av mina mostrar som älskar änglar :) Får väl hoppas att hon gillar den :)



Och jag vill även fira att i måndags så var det 1 månad sen jag rökte sista ciggen. Inte illa pinkat för en som älskade cigg med hela sitt hjärta men känns ändå skönt att få ha slutat röka, slipper man gå ut i kylan och i princip dö av köld. Nu ska jag bara försöka sluta snusa istället :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar