torsdag 19 januari 2012

Tröttsam dag

Med illamående och magkatarrsanfall. Men det gick ju bra i alla fall. Fick reda på betyg i 2 av mina arbeten, MVG i båda arbetena! Känner mig lite stolt.

Var till min kurator i skolan med, hon ville så gärna att jag skulle komma in efter jullovet och berätta om mitt rökstopp och projektarbete och hon var så glad över hur det har gått. Kollade även upp frånvaron med, v39 så låg min frånvaro på ca 48%(!!!) men nu ligger den på 19%! Känner mig riktigt stolt. Kanske blir första året med en sammanlagd frånvaro på under 30% som det har legat de andra åren på gymnasiet! Förra året var min slutgiltiga frånvaro på 35% så jag är helt klart nöjd :)

Hade håltimme idag så passade på innan kuratorbesöket att åka in till stan och kika lite, det är alltid trevligt. Men farligt farligt! Dock gick det bra ändå, blev inget köpt till mig. Kikade runt lite. Men kan säga att garnaffären i Alingsås har så lite garner om man jämför med Vårgårdas affär. Dock har Vårgårdas affär bara öppet ti-on 13-17 och så slutar man 16 de två dagarna och kommer in i Vårgårda 16:45 typ.. Det är lite surt! Men får väl passa på på lovet som är om 2,5 veckor (v7)!

Nu blir det lösa korsord, kanske fortsätta virka på en kanin jag började. Ska bara hitta orken först :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar