onsdag 18 januari 2012

Kunde inte hålla fingrarna borta!

Så jag påbörjade en björn igår några timmar efter jag avklarat enhörningen :) hon kommer bli ca 40 cm lång från öron till tåspets så det är en stor sak till :)






Har ju massa garn över sen enhörningen så det blir samma färgval :) har gjort alla ansiktsdetaljer, armar och kropp så har bara ben kvar och ev svans :) och mönstret är mitt egna :)




Och imorgon är första skoldagen på 3 veckor typ, blandade känslor kring det där då jag vill ha mer lov för jag känner mig inte kry :/ och för att det är vintertid och hatar vinter av flera olika anledningar men främst för att vinterkräksjukan går under vintern -.- men ska väl klara mig som alla andra år hoppas jag :) men kan ju säga att paniken stannar tills det är April i princip för då börjar det lugna ner sig oftast men ser inte fram emot praktiken jag ska ha i februari/mars på medicinavdelningen -.- Men nu blir det sova, eller försöka i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar