onsdag 18 januari 2012

Liten presentation av mig själv!

Kan ju dra lite mer om mig faktiskt ändå så ni lär känna mig lite mer :)


Ja jag heter Sandra. Jag är 19 år och läser omvårdnadsprogrammet på gymnasiet och tar (äntligen) studenten i juni. Jag har gått om 1år, bytt program 3 gånger under gymnasiet. Började 08 på Naturvetenskapliga programmet. Efter 3 veckor var jag så stressad, var då jag mådde som sämst i princip. Hade precis tagit mig upp någorlunda från en depression. Då bestämde jag mig för att byta till estet musik och jag gick där året ut och sommaren -09 så fick jag en knäpp och bytte program till omvårdnadsprogrammet. Men just nu är jag glad att jag valde om för jag kommer vara ledig på fredagar :D

Mina andra intressen utöver handarbete är film (främst skräckfilm), musik, piercingar och tatueringar, medicin och spel. Favvisen inom skräck är the GOD Dario Argento, han gör massa bra film. De är inte så "blodiga" och de är mer mord och sånt i de filmerna han gjort. Han var före sin tid kan man ju säga. Det var även min pappas favoritregissör, när han väl levde.

När jag var 15 år gammal fick jag min första piercing, sen dess har jag vart "beroende" av dessa underbara metalliska saker och vill ha massor med piercingar. Har idag snakebites (en piercingar på vardera sida av underläppen, eller två offlabret), tungpiercing, septum (tjurring) och töjjda öron på hela 14 mm. Jag har haft 1 till hål i örat, ögonbrynspiercing och en smiley (sitter i "flärpen" på/i överläppen, den syntes när man log därav namnet smiley).

När jag var 17 år så tatuerade jag mig för första gången. Och det var Bowser, bossen från super mario, det nostalgiska spelet som kom på 80-talet som finns i de flesta människors hjärtan. Och där blev jag beroende av tatueringar. Ni tänker säkerligen "Fan vilken galning, en jävla sköldpadda med nitar och sånt, kommer hon inte ångra sig?" Svaret på den frågan är: NEJ! Ingen idé att ångra sig :) dock ångrar jag att jag gjorde den hos personen jag gjorde det hos men sen träffa jag min nuvarande tatuerare som fixade Bowser. Sen vid 18 års ålder gjorde jag en maya indiansk stil sköldpadda, otroligt snygg. Nu funderade alla och säkerligen ni "Är hon besatt av sköldpaddor?" Mja men jag gillar reptiler. I somras blev det nästa tatueringstillfälle och då kom Mario och Peach till brevid min lille bebis Bowser.

Mina favoriter inom spel är Elders Scroll serien (Oblivion, Skyrim), Portal, Mario (ofc) och massa annat! Det är så avkopplande att spela.

Ja det där är lite mer om mig, kommer säkerligen mer fakta nån annan gång :)


Bowser innan och efter retouchen av honom!
Grym tatuerare man har!
Del 1 av Bowser, Peach och Mario
Del två av dessa små figurer :3




Här är lille sköldpaddan :)
Och snyggingen själv, jag såklart ;D















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar