onsdag 18 januari 2012

Hon är klar! + ett litet alster jag gjorde i skolan!

Idag började skolan, och så trött jag var... Fy alltid likadant när man har haft lov, kallas vända tillbaks dygnet kaos :)
Så på svenskan/religionen så virkade jag under tiden läraren tjata (hon sa inte till mig eller något så det är tydligen okej, men det är tur att man har simultankapacitet). Nåt vettigt får man ju göra med tiden ;)
Och såhär blev den:





Och det är en liten minimanet, en kompis till mig som jag kallar för son (har bara blivit så men jag är hans mamma i skolan så) fick den av mig. Tror han döpte den till Torsten eller något sånt :)




Sen blev ju björnen klar idag med äntligen :) Hade ju bara benen kvar så det var inte så mycket att göra men det tar sin tid :)


Alla delar :)


Ihopnålad :)


Klar!
Här hänger hon lite ;)

Och en sista bild, hon är väldigt lång även när hon sitter :)


Men nu får jag väl jobba på att fixa mitt dygn så jag får lite sömn i alla fall :) god natt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar