onsdag 21 mars 2012

Skrivit, skrivit och skrivit

Idag har jag bara skrivit och skrivit och skrivit i ca 8 timmar. Det är det där jäkla projektarbetet som jag nu äntligen påbörjat att skriva på! Det måste ju ske det med tyvärr...

Jag har skrivit ca 4 sidor idag på 8 timmar, det är ändå inte illa pinkat. MEN det är bara i bakgrund. Har en känsla av att bakgrunden kommer bli MYCKET lång då det är ett brett ämne. Hela arbetet just nu mäter 9,5 sida. Känns stort!

Nu ska jag vila, snart börjar greys anatomy, sen ska jag sova, imorgon blire skola för idag har jag känt mig bättre än igår. Igår mådde jag så jävla illa hela dagen så det var ingen bra dag för skola och prov och idag har jag iaf känt mig liiite bättre. Men har vart mycket produktiv, tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar