söndag 18 mars 2012

Sista praktikdagen

Nu är det sista praktikdagen idag och jag är ledsen men samtidigt glad. Ledsen för att det har vart otroligt intressant, för det har vart många olika patienter som kommit in för olika saker som har olika historier och jag kommer sakna min handledare. Hon är en underbar handledare och väldigt rolig människa att vara med. Men jag ska nog umgås med henne på fritiden för hon, liksom jag, är en virkare :D så jag ska allt lära henne hur man virkar amisar någon dag!

Glad för att det har ändå vart jobbigt kroppsligt sett, jag har haft fruktansvärt ont vissa dagar och haltat runt. Och även glad för att få komma tillbaka till sin vanliga rutin, skolan. Har saknat mina klasskamrater och jag kommer nu påbörja mina lediga fredagar och lyxschema! Jag kommer såååå att njuta!

Men nu så ska jag fixa i ordning det sista och sen åka till stationen och ta bussen in till Alingsås och göra ett hårt pass!

Och imorgon har jag ett litet pass, men där ska jag bara sticka människor och leka vampyr (MOHAHAHAHAHAHAA) :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar