söndag 19 februari 2012

ojojoj då!

Nu var det några dagar sen men det är bara för att jag inte haft på datorn eller orkat skicka över bilderna till datorn. Men jag har virkat, virkat, virkat och virkat samt fikat ett litet slag med en polare! Jag hoppas ni har haft en UNDERBAR alla hjärtans dag och en underbar helg :)

Har blivit en hel del frihandsgrejer och lite grann som är gjort bara för att man har lite restgarner (de sista bilderna är restgarnsarbete i praktiken)!

Men här kommer bilder på det jag gjort iaf :)

T-Rexen snugglepuff!
Han är frihandsvirkad :D

Snugglepuff

Snugglepuff

Andra strumpan CHECK!
Den var jobbig och den blev liiite tight men vafasiken, bra jobbat för förstagångs strumpsvirkare :D


3 muffins, en paj, en jordgubbe - frihand :)

Hjärta - Frihand

Tuttar! Dessa har jag gjort mönster på och det kommer finnas i min ravelryshop :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar