tisdag 7 februari 2012

Fått en utmaning med!


Blev utmanad av Fru Bäver häromveckan med när jag var sjuk så nu tänkte jag fullfölja den, dock skickar jag inte vidare den för jag har så svårt att välja och är extremt lat :P
1. Vad gjorde jag för 10 år sen? 
För 10 år sen var jag... 9 år gammal och skulle fylla 10, det var 1,5 år efter min pappa dog.. Men jag vet att jag gick till skolan och lekte med kompisar :)
2. Vad gjorde jag för 1 år sen? 
För ett år sen oroa jag mig (precis som jag gör nu) inför praktiken och vks och allt sånt där bara en emetofob oroar sig för i praktiken och jag gick till skolan. Det var i denna veva jag tappade massor i vikt iom magen.
3. Fem snacks jag gillar: 
Choklad
Kakor
B&J glass
Lakrits
Garn (hihi)
4. Fem sånger jag kan utantill:
Hahaha bara 5? Jag kan tusentals låtar utantill! Men hmm...

I take a look at my enourmus penis
Santa Fe
While my guitar gently weeps
Mama
Good Life
5. Fem saker jag skulle göra om jag blev mångmiljonär:
Köpa GARN och virknålar i massor
Köpa ny dator
Hjälpa mamma med ekonomin
Köpa ny tv
Köpa MASSOR med skräckfilm!
6. Fem dåliga vanor:

Nagelbitning
Snusning
Kan bara dricka läsk/saft/kolsyrat
Svär mycket
Är pervers :3
7. Fem saker jag gillar att göra: 

Virka (ofc)
Spela datorspel
Läsa
Se på skräckfilm
Virka mer :D
8. Fem saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa:

Onepiece! Så otroligt fult (enligt mig)
Tantkläder (sånt som ser tantigt ut i mina ögon)
Sandaler
Långa shorts
Baddräkt

9. Fem favorit leksaker:

Laptop
Mobil
Garn + Virknål
PSP
10. Fem personer jag vill se göra denna utmaning:
Orkar inte och får beslutsångest över detta så jag skippar detta :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar