onsdag 9 maj 2012

Virkat + Hemlispaket

Jag har virkat lite granna. En sjal av zauberballgarn. Garnet är dyrt om man är student men helt underbart att jobba med. Det enda minuset det får av mig är 1. Det är svårt att repa upp och 2. Varierar i tjocklek men annars var det definitivt värt 125 kr nystanet!
Har även virkat lite eget och massa annat. En bläckfisk och en blomma har jag gjort mönster på. Mönstret på bläckfisken och blomman finns på min ravelry sida :)

Här kommer paketet jag fått och det jag virkat :D

Bytespaketet jag fick

En stickad sjal

Jag och sjalen <3

En liten minimuffin!

Penisen i Isabels hemlispaket :D

Mitt bidrag till tävlingen i Ami i fokus :)

Bläckfisk - mönster finns på ravelry

Försökte mig på tapestry crochet, gick sisådär!

Sjalen jag virkade i Zauberball

Jag och min sjal

Blomman - mönster finns på ravelry

Min systers födelsedagspresent, uren av Mia Bengtssons böcker

Lite till ur min systers paket, 2 kaniner och 1 morot, eget mönster ur huvud

Min mammas mors dags present, mönster köpt på etsy :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar