torsdag 10 maj 2012

Idag är jag sjuk

Magen krånglar sen igår. Kan ha vart något jag åt igår som påverkar magen... Men så är det när man har IBS tyvärr.

Igår gjorde jag löven till mammas lilla blomma hon ska få och monterade ihop den. Det som är kvar på den är att sy fast hela ekipaget på krukan och fylla den och det hade jag tänkt att göra nu medans hon sover eftersom hon jobbat natt :)

Påbörjade även ananassjal nr 3 igår i det fina ljusgröna garnet jag fick av Ingrid. Kommer bli så underbart fint. Och jag använder min nya virknål som jag beställt 2 till av, 3 mm och 3,5 mm, för den är så skön. Det är en ChiaoGoo virknål som har ett skaft av bambu. Helt underbar virknål som är lätt i handen och helt enkelt underbar!

Så här kommer en bild på min fina påbörjade ananassjal! Bild på blomman kommer när den är klar :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar