söndag 22 april 2012

Paketen till bytena snart klara

Båda paketen för bytena är snart klara, iaf 1 av dem vet vem som får paket av mig den andre är jag inte säker på men jag HOPPAS att jag gjort ett bra jobb med paketen och att de blir nöjda. Det är ju det viktigaste.

Och jag har beställt en tidig födelsedagspresent, fyller ju trots allt år 21 maj så man får väl vara ute i god tid. Har köpt 2 st zauberball nystan som ska bli en ananassjal. Oh jag hoppas det är så bra som det verkar för garnet verkar UNDERBART och jag är inte den som är mycket för ull.

Imorgon så äre skola igen efter en helg som vart bra, magen har vart lite krånglig det senaste med massvis av illamående. Idag har jag inte mått illa alls knappt och bara behövt ta 1 primperan så jag är glad. Var även på ett Mary Kay sminkmötegrejs idag, det var jättekul och det var skönt med lite ansiktsvård.

Och i torsdags var jag hos dietisten. Hon verkade bra och gullig och jag HOPPAS verkligen att det fungerar för jag vill  ha en fungerande mage utan illamående hela tiden. Hon rabbla upp mina sjukdom(ar), förstoppnings IBS, dyspepsi och refluxsymtom. Gotta love the belly... Not. Men nu ska jag ta och lösa lite mer korsord och ta det lugnt. Hoppas ni alla har haft en underbar helg och får en bra vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar