måndag 2 april 2012

Min virkade sak klar för bytet och en presentation!

Jag har min sak klar för bytet som man ska virka, den är såååååå gullig! Önskar jag kunde visa men den får ni se i maj sen i någons blogg samt min ;D Den som inte lyckas komma på att det är jag har verkligen missat mig!

Sen så gjorde en cool tjej en presentation av mig i sin blogg som hennes första följare och det är:

*dum dum duuum* Granarchist! :D

En otroligt rolig tjej som jag tvingade vara med i amis förra månadstävling och vem vann hah? Jo hon, och jag var så glad :D

Hennes mönster ska jag göra i ordning snart och virka så jag kan ge min syster en födelsedagspresent då hon tjatar på mig och hon gillade katten jag gjorde :)

Tycker ni ska kolla in henne och det gör ni genom att klicka på bilden :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar